Du är min fiende
Less på allt detta, fattar inte vad som händer se hur snabbt som, allting tar och vänder men jag har insett att jag har inga gränser finns inte mkt jag inte skulle göra för en evig semester Förhoppningsvis till det bättre Hade jag vetat, att jag är en börda hade jag rymt för längesen sprungit dit benen tagit mig och bara mig sen den enda vän till dess hoppas jag på att jag är den bästa som jag kan vara ni som känner mig får gärna denna fråga besvara minnena som jag har kommer jag alltid bevara Det sista jag vill är att någon ska behöva lida för mina misstag så gör allting för att få börja om och få en ny start Ännu en gång är du tiden min fiende är den jag är varken mer eller mindre kraven på mig belastningen blir tyngre saknar den tiden då jag kunde känna mig fri innerst inne så vet jag att den tiden är förbi kanske är depprisionen min enda motivation saknar fortfarande tiden då livet var en passion ingen ide att fråga hur jag mår svaret är komplicerat, det är mycket du måste förstå se mig in in ögonen och sej mig vad ni ser kommer jag att lyckas eller finns det inte nå mer leendet blandat med depprision är min livstil är tacksam mina vänner ni hjälpte mig med en viss strid men ärligt talat så är jag skyldig er en livstid
Ett löv ifrågasätter inte vindens väg
|