gör sönder mig själv
jag dunkar huvudet i väggen, tills hjärnsubstansen bara skjuter klipper av mina fingrar och ligger där bara o njuter biter loss min tunga och tuggar den saaakta det stämmer, det är mig själv jag i natt ska slaakta jag tar upp ett rakblad och bara slappnar av tar ett redigt tag, på halsen och hugger av tar fram ett sugrör och placerar den i halsen börjar suga, mm detta är mysigare än allsång på skansen refr. Jag gör sönder mig själv trött på alla som tjatar trött på alla runt trött på allt homo strunt trött på alla människor men den jag är mest trött på. är mig själv så därför ikväll... gör jag sönder mig själv trodde du låten var klar, den är för fan inte klar jag har ju fortfarande massa blod i mig o ett tomt badkar sprättar upp mig själv med en slö kniv från analen till munnen drar sedan ut alla organ, och matar dem till hunden lutar mig tillbaks och vänter på den magiska stunden då jag somnar in och kommer aldrig tillbaks blunden Men vad i hellvete? Varför lever jag fortfarande? FAN jag får aldrig som jag vill.. refr.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|