Jeffi-Jag Vet...
Såå ännu en text klar och om den gillas så kommer den spelas in imågon när jag vaknar. Det är ingen skryt text som det kan se ut som men allt det jag beskriver har faktiskt hänt när jag var ung och dum. Nu vill jag bara få folk att fatta att det inte är grymt att leka "Gagster" och att det finns folk som verkligen lever som vissa ungdommar leker att dom lever.. Tacksam för kommentarer och konstruktiv kritkit// Jeffi När solen går ner kommer alla dessa ut Vilsna själar i systemet som väntar på sit Ssut Inget kvar ingen familj jobb, eller vänner Varje dag är den samma och smärtan bara bränner Suget efter tändningen alkohol och droger Varje dag är en kamp genom djävulens låger Rån och stöld blev deras enda ut väg Att få mat på bordet slippa svälta ihjäl Alla bara vägrar hjälpa även fast dom ser Hur dom kämpar genom liv och död men ingen annan vet Hur det känns ingen förstår, hur det är Att vakna up varje dag fast i misär Dom blundar när dom ser och bara går förbi Dom inser inte att det är ett människo liv Som behöver deras hjälp men dom bara skiter i "Ja ska hinna till Mitt Hotel så ja har inte tid" Jag vet hur du känner för jag känner likadant Jag vet vad du döljer för jag döljer samma sak Jag vet att de aldrig kommer bli som det va För när dagen är över drömmer jag om nästa dag Jag vet hur du känner för jag känner likadant Jag vet vad du döljer för jag döljer samma sak Jag vet att de aldri kommer bli som det va För när dagen är över drömmer jag om nästa dag Jag har vart nere i skiten jag vet hur dom känner När allt bara försvinner familjen och vänner Sen kommer det ungdommar som skryter om skiten Tar ett bloss med följd av en klunk av spriten Jag stannar upp och berättar så att dom ska fatta Hur det är på riktigt men dom bara står och skrattar Tänk på vad jag säger för allting är sant Allting har hänt mig bara sanning inge skit snack Det börja för ett år sen här i eskilstunas stad Jag minns det jävlit tydligt när jag tänker tebax Sena kvällar ute alltid jagad av snuten Vakna på en park bänk när man nyktra i slutet Inbrott varje dag sedan dricka och Baxa Köpa mer sprit för pengarna man hassla Visa inte respect för nån som Man kände Jag sket i mina föräldrar släkten o vänner Jag vet hur du känner för jag känner likadant Jag vet vad du döljer för jag döljer samma sak Jag vet att de aldrig kommer bli som det va För när dagen är över drömmer jag om nästa dag Jag vet hur du känner för jag känner likadant Jag vet vad du döljer för jag döljer samma sak Jag vet att de aldri kommer bli som det va För när dagen är över drömmer jag om nästa dag
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|