crescent 22 tum...pangea/mr.noodle
så här i den mörka vintern blev jag jävligt sommrig en kväll..kom att tänka på min snodda hjuling i garaget..en ide om hur jag o min hoj glider igenom jönköping en skön sommardag.... har bara skramlat ihop en vers än så länge men det kommer,det kommer.. det är vingelit men går när jag har solen i ögonen o vinden i mitt hår en sådär 20 trampsteg och man är på ringarna vem behöver vingar när jag kan flyga fram och plinga när jag kommit fram till kettilstorp där hela fylleligan står fortsätter förbi golfbanan där cykelslingan går jag flyger fram igenom buskar och snår och det ryker damm när bussarna går där är en liten sväng och jag ramlar i allt grus och jag tänker för mig själv där e ju hannes gamla hus trampar vidare uppför backen emot ljungarumskolan blundar mot solen och begrundar min historia minns tiden då man hatade det stället men nu händer det till och med att man saknar det istället vaknar till och ställer cykeln vid älghornets parkering tar en kebabpizza vilket är en god investering jag avnjuter maten sätter mig på sadeln o min fot emot pedalen o glider ner mot staden kommentera gärna och har ngn ngt schysst sommarbeat ...skicka ..peace
http://www.myspace.com/noodlestyle
|