blazeandamaze - nya tiden
nu är det början på den nya tiden, hela min värld kommer bli förvriden sluta röka, fixa mitt liv fixa skolan, va effektiv jag har varit för naiv, måste få nya perspektiv ska växa upp och fatta vinken, sluta att smöga från hinken iaf nu på ett bra tag, försöka klara av varje morgondag inte leva som en slav, inte bli tagen för innehav bara vara hög på livet, jag ska sluta ta min frihet för givet För vi är bara pjäser i ett spel, det är inte vi som bestämmer vad som är rätt eller fel Bara att lyda, under deras piska dom bestämmer om vi är sjuka eller friska Men det här kommer gå det här klarar jag bara att ta varje dag för dag Ska tänka, på mina betyg, vara uppmärksam och sluta va dryg lyssna, och tänka klart inte låtsas, utan verkligen vara smart eller försöka, göra nånting rätt det är svårt, men inte allt kan va lätt ska bara ändra, på mitt tankesätt börja leva helt regelrätt För vi är bara pjäser i ett spel, det är inte vi som bestämmer vad som är rätt eller fel Bara att lyda, under deras piska dom bestämmer om vi är sjuka eller friska bless!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|