Th1ef - Försök till beskrivning
Jag är troligtvis den enda som stod ut i stormen/ Men jag är bara en i mängden som barn i skoluniformer/ Hoppas att du kan se mig, fast dimman är i vägen/ Du är enda anledningen till att jag finns här i världen/ Om jag inte var så förälskad skulle jag få fram ett budskap/ Om inte grabben med kärlekspilar var så skjutglad/ Han vill se mig tråna efter kärlek på distans/ Det är så, han ska vara hennes och hon ska vara hans/ Dina sorglösa ögon får mig att glömma problemen/ Dina mjuka läppar läker ärren på benen/ När du inte är här känner jag mig genast mindre/ Känner mig ensam, för kärleken segrar inte/ Önskar att allt kunde vara som våran första tid i december/ Då du sa att du alltid finns och jag vet att det stämmer/ Men saknaden är större än allt på denna jord/ Och att beskriva i endast ord är bara psykiskt självmord/ Ingen som älskar så mycket som jag försöker/ Kan någonsin förstå att det är branden som gör röken/ Och som jag hört förut, hoppar du så hoppar jag/ Men ändå hoppas jag, att du hoppar av och bara kopplar av/ Första jag skrivit på mer än ½ år, so be nice;)
My heart lives in my vagina.
|