Kontra - Scream Murda!
Era texter, dom innhåller inget konkret! Snacka om vara mytomsbunden/ Men det säger jag till personer som när dom hade födds sedan krypt från brunnen/ Men ni har kämpat, men ändå har ni redan stannat i utvecklingen Nu räcker de! Efterföljda?..lite som en matador på tjurfäcktningen Yes, Kontra är på krigsstigen som soldater som tappat bort vägen Ja är satan, ja känner ingen medkänsla, ja har tappat bort själen Det var lördagskväll och vi var leksugna så vi lekte kurragömma Jag letade efter er sedan lära jag få alla era likdelar undanröjda Ni är så jävla liten i denna lilla värld att ni snart blir borttappade Jag var klar, hade följt efter er och dödat så jag små skrattade Föräldrarna fick ej se sina frön växa upp lite som blinda skördare Ni var så fula att era föräldrar hade lejt mig som eran mördare Klart dom tröttnar vid 14 år hånglande ni med eran Teddybjörn Vid 15 års ålder stod ni och sålde kroppsvärme vid ett gatuhörn Vid 17 års ålder ville alla ni killar med hår börja och gruppkela Och vid 18 års ålder, just ja! Den tiden fick ni ju inte uppleva Men jag lät en kille överleva så att jag kan lära han lite hyffs Men det säger jag till killen som fortfarande vill ha mammas byst Spännde fast han med bälten och hängslen till de blev skärp-ning Du ska lyssna som en hund fast det är jag som står för skällning Du duger inte som folk som missar kvalet, nu får de bli ändring Men det säger jag ju till killen som fortfarande halsar i sig välling Men snubben lärde sig ingenting, jag såg ingen stor framgång Så jag ströp han och kastade ut honom från hans egna ballkong Tyckte att jag fick till rimmen och innehållet i denna text, är rätt nöjd :)
Gröna å vita hjärtan som glöder
|