n0xn - kvällssession :D
du slängs med blyklädda fötter i bäcken och får försöka flyta med mig/ till du får bottensug i arslet och inser att din mor ångrar sig till dötts att hon föröka sig/ slänger ner ditt rimblock i havet iklädd en flytväst/ men den skulle floppa även om jag la texten på beatat/ har ett eget skrivsätt så fösök baita mitt streetsätt och du får lukta bränd kork för jag droppar det skithett/ kan passa era talanglös fitter att säga att jag skiter i vilket för röker jag en joint blir ni stenade som skitkassa aktivister ni byter sida så fort ni får sprit i er som fittslappa femenister jo visst, du tar mig sen vaknar du av din mors stön och skrik när jag är han som dränker henne i en ström som är vit jag är säker som mina vinster och du drar en nittlott och får se tillbaka på ditt liv då du aldrig fick nåt jag ser hur du står ut i mängen som en urusel freestyle och du får dig att springa längre än tretton frivarv skrev litegrann, comments :) ?
Om man frågar vem Du är, svara:- Jag är grabben, som lever. Och om dom frågar vad gör Du, så svara - Allt och ingenting, jag lever i tiden..."
|