klipp klipp
vadå galen? ni är galnare! Sa jag och stängde dörren/ nej fan jag gick hastigt i mot dem och slitade halsen på hunden/ doggystyle på hans fru medan jag åt jyckens goa hjärna/ knullade henne tills hon blev flytande som tjära/ och nu var hennes man kvar att skära/ han sprang runt i rummet som en jävla studsande boll/ vetandes att han snart skulle vara medveten till noll/ fick tillslut tag på honom och tillslut var han fastbunden/ drog sedan kniven från hans anal upp till munnen/ men vad är det jag hör? DOM HAR SMÅ SÖTA BARN!/ upphetsad skrek jag "VILL NI BLI SKINKA TILL SCAN!?/ sprang omkring som om jag vore kåtare än gardell, i en bastu med män/ hittade ungen och skickade honom till himlen/ men oj oj vad är det jag ser, dom har en flicka och hon är bara tre/ sprang i mot henne och slängde upp henne på axeln/ förnyelse förnöjer så jag plockade upp den vassa saxen/ klipp klipp klipp jag började med hennes fingrar/ klipp klipp jag bara älskar ljudet hur de klingrar/ klipp klipp gråt inte flicka smärtan är snart över/ klipp klipp ta dessa piller de nersöver/ men hennes ögon talade om att on redan var död/ jag såg klart och tydligt att jag släkt hennes livsglöd/ nu var jag hungrig så jag gjorde likdelarna som var kvar till tacos/ så från oss dårar till alla er gott nytt år madafakos!/ krriiitik
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|