n0xn n' Kontra - Sthlm mot rubbet
n0xn n0xn och kontra sparkar ut packet från stockholm norrläningar,ett folkslag som värmer röven med locktång för dem förstår inte hur saker ska användas som småbarn men vi skiter i norrland för ni är snart för få kvar ni åker till affären och köper 2 månaders mat och värmeljus för uppe i sverige är det 20 mil till närmaste grannhus göteborgare, snarare ett incesthål som känner stor sorg för att dem måste stå ut med håkan hellström som toyboy skåne är så nedskört att där står snuten och röker bång tillsammans med invandrarungar från rosengård alla fattar att om man snor en jacka från några blattar så är det som om att man tänder eldlågor på bensinmackar men enligt oss så märks ni alla ur nåt extremt ur mängden för ni föddes så fula att era mammor bara vill va era vänner Kontra Dom bor i skogarna, dom hatar alla oss. Men snälla bara softa! Snackar om hur dumma vi är, men ändå vill ni vara en noll åtta Eran bästa vän är en gris och till grannen, dit är de väl flera mil Och har ni slut på erat brännvin så halsar ni i er gammal bensin Ni är äckliga, lortiga och ni ska ha som en fiskare fett med spö I veckorna jobbar ni på en fabrik och på helgerna lastar ni hö Norrläningar dom städar sina iglos och impoterar thailändksor Och folk från Dalarna mjölkar sina fruar och gör ren hästskor Skåne ett underligt folkslag men skiljer sig inte från dom i norr Ni kan ha fest i eran lada, medan jag ordnar gig på Sergels Torg Skåningar, deras dialekt - Svenska/Danska/Norska och Tyska Dom rövknullar Zlatan och snart börjar dom väl prata ryska Nää, dieslen är fan dyr nu, då kan ni inte åka era fina traktorer Medan jag rider era mammor och sedan har dom som mina horer
Gröna å vita hjärtan som glöder
|