Fetlyrik - Mina cash ger du fan i
Kvinnans ideal är mörk lång stora fötter och fett bankkonto alltså en afrikansk clown som hade alla rätt på lotto Han ska köra den senaste sportbilen och ha senaste kläderna dyrt rakvatten snygga skor bott i alla de största städerna Ska vara svettig men samtidigt fräsch och rakad som beckham han ska underhålla henne vara allvarlig men samtidigt lättsam Betala alla hennes räkningar och bjuda henne på middag och bio ta henne på resor som till paris new york sydney milano och rio Jag är motsatsen kort likblek nollat konto och små fötter jobbar skift är skitfet och min familj har upprivna rötter Men jag skiter i era fantasier önskningar och ideal för en mans storhet mäts med miniräknare och linjal Härmed slutar jag fjäska och kyssa arsle och ge gåvor köp ditt eget godis dina rosor och dina märkesvinlådor Sitt ensam i ditt skumbad och hinka skumpa med polarna i FI men mina pengar min bil min bostad ska du ge fan i!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|