N/A - överblivna rader
jag tystnar, för lille jag har upptäckt att ingen lyssnar längre blickar bort, in i mörkret och tackar alla mina schyssta vänner ja borde betyda nått för någon, men blodet bevisar motsatsen paranoid, älskar, å letar efter fler ledtrådar än på mordplatser känner mig inge glad längre, letar efter anledningar till varför gråter, känner mig mindre manlig än kastrater i en manskör ensamheten dödar, så ställ upp, ställer mig upp i helvete snart för snart är jag ett tomt skal, ett tomt skal med känslorna kvar jag undrar ständigt om saker och frågar, men jag får inget svar kanske dör snart så ha målningen kvar, för jag mår inge bra klart.. ljus är ljus, ord är ord, dikter är dikter och jag är jag visst, jag kan hjälpa dig om du svarar på frågan; vad är bra? det finns 4 ess i leken, men den ja kan liknas är spader dam är ritten är omjämn så är d mina känslor du gjort en sadel av vem hyllar mig? när jag efter allt gråtande dör av vätskebrist det är mörkt nu, ja sitter i det rummet som ni alla sätter sist har svårt med balansen på ett ben och saknar mitt skyddsnät svårt att stå på sig när du har vandrat vidare men var nyss här skratten är utbytt mot tystnad, är sliten som mina fula tapeter jag har ingen aning alls nu men jag tror att du snart vet det skulle det inte vara kul att dö bara för att se vad som händer? livet är ju inte sååå spännande för att stanna kvar sen heller tomhet, bördan fördelas ut över hela det som folk kallar jag fult eller? en annan smak och död eller levande är samma sak ja har fan sträckt ut nog nu, väntar på att du ska greppa tag ja skriker när ljuset skiner men det är dags att släcka snart tumlande sanningar väntar för alla, jag vet att det slutar bra för det som sker är en snabb början på slutet som nu tar fart ser motvilligt glad ut, lyckligvis så lurar det flera än jag trott lär så länge man lever, lever jag ett tag till så blir ja snart klok jag gnäller på mig själv för att jag gnäller, har tappat ginstan ja skiter i livet för bördan är jag, den här tåren blir den sista
"livet är en stor bajskorv som man tvingas ta en tugga av varje dag!" -mifune //Öpir
|