God Jul på er alla whoaisar! o<||=D
Ännu en jul text... o<||=D Läs o njut, kanske? Vad har hänt med snön? Jag vill se flingorna falla. Sitter hemma och käkar pepparkakor, av min goda Anna. Dagen innan dopparedagen, har julen tagit semester? Halsar glögg och lussebullar från Lucia, gott med rester. Sitter och tänker tillbaka på juletid under barnaåren, då man längtade till den 24:e redan vid den underbara våren. Medan tiden har gått och givit har den också delvis tagit. Man saknar den där känslan vilket givetvis är tragiskt. Vi tänder juleljus i vårat hus och värmen börjar spridas, släkten är här och maten snart klar imorrn kommer vi och strida. Julgranen står högt och prydlig som en kungligstaty i grönska, klapparna packade och barnen ruskar, kanske får dom det dom önskar. Ångesten börjar släppa, det kanske blir en bra jul trots allt. Se där, änglarna har nu sitt kuddkrig nu blir det vitt o kallt. Vinterkylan tar över, mitt skrivande går över till ett barnboks slut alla levde lyckliga i alla sina dagar så ha nu en GOD JUL !
The more you sweat in training, the less you bleed in combat!
|