Uppriven
Jag har aldrig varit bättre än bäst För jag försöker inte Jag chillar hellre och knäcker en bärs Och förgör mitt minne Tänker väl rätt för ingen vill väl bry sig Om man är kass, så dränker man sig i spriten För vem är glad utan berusning utan kärlek Då är det bättre att grogga i förtjusning Då vet man att det slutar härlig Otaliga gånger har jag strulat på fyllan När jag suttit gråtandes innan Då är det inte konstig att man står utanför kyrkan Man är övergiven av gud, Det är överdrivet kul när man lider på jul Döden lockar det är inte så konstigt Har ingen kompis, inget sånt skit Jag klarar mig med med vin och sprit Kanske en öl eller whiskey Super till jag är död eller vimsig Tack vare döda hjärnceller Jag här hemlös så jag får värme i skärselden Jag känner mig uppriven Min själ är uppriven Hur var gårdagen, jag har glömt skiten För Jag är uppriven Min dröm är uppgiven Önskar bara jag skulle glömma spriten
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|