Gå in i garderoben igen bitch
Du vet eftereffekten... av tre veckors tokfyller när du vaknar upp med munnen full av majonäs och rumpan fylld med stolpiller När spyhinkarna står uppradade och är fulla till kanten Så står du på alla fyra och blir knullad i arslet... När hela rummet snurrar och du viftar på gumpen stumpan Som om kuken inte räcker till och du vill ha pung i rumpan Fortsätt agera lugn och sansad För med en kuk i käften låter det som om du är kung på Franska Så bara dra nånstans och skriv ett dussin dystra monologer För med fags som dig så är det KLART I HELVETE ATT VI ÄR HOMOFOBER!!! OSH är en hörsnäcka, ML är en hundratjugo bergsprängare Som väntat ett tag på ett ordentligt erkännande Så hittade jag nått litet i Queff's tråd som lät intressant: Det här var enbart en dålig anledning till att få smutkasta mej för min läggning och för att du ska få yttra dej om din homofobi, inte sant? Kammel, Trikk, Spex, Komik, Hwa och Queff, vi får fitta ikväll Du får kuk, men kul för dig mannen.. Jag visste väl att du skulle hitta dig själv!
norman bates behemot bubba fett alfred bello arthur's detour azazello
|