spanicH
Sitter här ensam tänker på livet o på mina vänner Ni är dem bästa behöver inte förklara hur jag känner ni Hjälper mig i vårrt o torrt, Ni finns alltid där fan om inte ni fanns jag skulle aldrig klarat av de här Vännerna finns medans kärleken har dött ut När kommer min tid? Kommer kärleks torkan nånsin ta slut Ser mig själv i min spegel kolla hur jag mår spegeln vill vara nån annan medans den riktiga fäller en tår når jag nånsin dit bilden vill eller kommer min tid alltid stå att still? Allt är ju så jävla dystert ja så jävla fel dagarna går Kommer jag orka nåt mer Vännerna säger upp med hakan o titta inte ner Personen jag va är inte densamma längre Jag vart en annan och nu mår jag bara sämre Kärleken går skit har alltid sån otur men jag antar att de ligger i min natur Att ha en massa vänner dra på fester o ha kul för mig att ha flickvänner betyder bara strul Ber till min gud att han ska fixa mitt problem Inte ens herren kan fixa saken Det krävs ett fenomen Tar saken i egna händer och försöker gång på gång De är därför jag står här och sjunger denna sång Saken blir vell inte bättre för de Snälla öppna dina ögon och se Vad finns de att leva för om inget funkar som de ska De är bara att erkänna man är inget att ha Ett hopp sen är saken klar och inge mer depprision Går ut ensam en sen kväll till tågstation Väntar på nästa tåg
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|