från sverige till frankrike...
mina 2 verser från ett projekt som jag och en kille från frankrike håller på med...... vill gärna ha kritik både dålig o bra.. peace.. baby listen how i'm spittin this, are you feelin it i'm kickin it whitout that homacidal illness vassago on the mik and dj kamuflage on the beat you better pump up the volume and press repet ain't yall muthafuckas just lovin it i'm screamin fuck the swedish guverment the quin is suckin it but the king ain't the only one shes fuckin whit i'v got full control just look att how i roll spittin rhymes like a bulet thru you'r soul represntin WmO doc block muthafucka i'm a menise to susiety i move quitly bustas actin up get 10 slugs in ther chest se i got my education on the strets bitch test me i'm a head of the game got my name known from sweden all acros the clobe zippin crystile whit a smile in my face while tha money is rollin in my voice iz sweet like the sound from the finast violin kolla som ja droppar mina rim från Sverige till frankrike usa till Bosnien och sen tillbaks igen kickar avancerad lyrik som spränger dina speakers bre 17 långa år i det här mystiska spelet hip hop har jag i systemet i mitt hjärta och i mitt blod var det nått som ni inte förstod softar och dricker champagne medans rimmen flödar mitten fingrarna går upp till Gislaveds nördar bort från min kuk era fucking bögar avundsjuka horor kolla nu när pengarna börjar rulla in snart sitter jag i paris med dj kamuflage o sippar gin bygger mig ett stort vitt hus med utsikt över Mölby strand musiken har get mig blodat tand med miken i min hand tar ja över detta land Young locs 2 man army giftiga som mjältbrand jag tar mina fiender som gisslan, utför värre terror dåd än tjetjenerna i ryssland Ni får ursäkta min stavning på den engelska versen :D haha
I’m smoking all the time not to get high just to ease my mind
|