En psyksjuks tankar
Sätter mig ner och skriver, har inget specifikt ämne En heroisk hjälte, dubbeltydig och bra Alla sa till min mamma, varför är ungen spýdig som fan? Bara för mina klipska kommentarer var allvetande Och samverkade för att skaffa anhängare och anspelade, På hat och förtryck, men det saknade nått För mitt liv var så ödsligt, en öken, bjuder på mig själv Smaka det gott? nej, jag det ljuger jag om helst Ett iq-barn, från en lycklig prins till en skitful gam Dränker min sorg så jag dricker sprit, blir skitfull ett tag Vänder mig om, och försöker hitta en ny utväg Känner mig som om jag bara vill dödas, Ingen eld utan rök, men det ryker här Helvetet en tillflyktsort, jag hade en inbyggd tro Allt skulle ordna sig,och jag skulle bli riktigt stor Min instinkt tog allt jag hade för jag föjde den Var min insikt grov, visste jag vad jag gjorde Men jag döljer det än, mitt rum det är hemskt Bankar på väggar vill gärna ut härifårn Slår alla världsrekord i iq-nivå Det var jävligt svår, jag vill leva i år Bara för att se vad som händer Spelar dödmans sång med trumpinnar mot mina tänder Det kommer en man som slänger upp en hög med hundringar Han var god mot mig och mina vänner Spelar på sista visan och livet går vidare Vill bara bli rikast och skiter i lidandet
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|