leker med livet
den här skiten skrev jag litte snabbt inte så igenomtänkt men ni fattar.. droppa kritik. peace kolla som vi leker med livet nu kolla som vi leker med livet nu kolla som vi leker med livet nu kolla som vi leker med livet nu allting omkring oss rasar men vi bara leker allting omkring oss skakar men vi bara leker allting omkring oss dör men vi bra leker har man get sig in så kommer man inte ur leken allting omkring oss rasar men vi bara leker allting omkring oss skakar men vi bara leker allting omkring oss dör men vi bra leker har man get sig in så kommer man inte ur leken vaknar på morgonen o tänder en cigarett tänker idag kan jag dö men på vilket sätt får jag en kniv i ryggen lr en kula i bröstet lutar mig fram o ser ut genom köks fönstret ja ser någonting men kan ej urskilja mönstret är det döden som väntar på mig lr bara ett träd vad är det som väntar mig kanske en magisk färd lr en vanlig dag med rädslan för döden gömd jag är inte rädd för döden jag vill bara inte bli glömd e lyssna nu när jag svär på min mamma jag ska göra mig ett namn som för alltid kommer att stanna det ändå ni behöver veta om mig är att alla texter är sanna jag har mig själv i den här världen o behöver inga andra ja leker med livet som om det vore ett jävla tv spel jag har inga spärrar säg mig vad är rätt o vad är fel nu är jag ensam men en vacker dag så blir vi bara fler o fler allting omkring oss rasar men vi bara leker allting omkring oss skakar men vi bara leker allting omkring oss dör men vi bra leker har man get sig in så kommer man inte ur leken allting omkring oss rasar men vi bara leker allting omkring oss skakar men vi bara leker allting omkring oss dör men vi bra leker har man get sig in så kommer man inte ur leken men fuck allt det här livet är för kort, för att bara kastas bort låt oss alla stå som en enad front vare sig du är den lilla turken lr stora negern se framåt min vän låt alla vår mål bli segern vandra hand i hand genom detta avlånga land låt oss sätta hela Sveriges i brand, politikerna skiter i poliserna skiter i socialen vill bara förstöra våra liv rassarna på torget behandlar oss som apor med hiv låt oss visa dom att vi inte bara luffar omkring o leker att vi också är vällupfostrade och har våra konturer o regler
I’m smoking all the time not to get high just to ease my mind
|