Edosh - Övergiven
Skrev den nyss, har inte checkat igenom den bara lite snabbt. Så det kan vara stavfel och lite sånt. Är iaf nöjd med texten. Ni märker att jag inte är så hype! vers.1 kvällen är förtrollad själen seglar vidare, hittar inte destinationen livet är befriare, Dags att sörja fram med det förbjudna, kärleken ger skador passa på att njuta, blocket är kladdat lyriken har bildats, nu står jag här igen våra vägar är skilda, detta är verkligheten det finns ingen flykt, ensam står jag alltid ingen click som skydd, reff. övergivna meningar ger liv åt musiken Övergiven för att jag lever för lyriken reflekterar tankarna skriver meningar i tusen, passionen brinner släck inte ljusen vers.2 när mystiken faller fri, då alla hemligheter passerar förbi, vad kan man då ha för begäran, när originella inte brukar få sin ära, kampen har börjat kanske dags att vakna, varit med ett tag men utvecklas sakta, musiken är gemenskap känn dig intim, blyg som jag är tar jag mindre kliv, reff. övergivna meningar ger liv åt musiken Övergiven för att jag lever för lyriken reflekterar tankarna skriver meningar i tusen, passionen brinner släck inte ljusen
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|