Gråten i halsen
Jag krossade spegeln, det kostade spelet Jag lämnades gråtande brevid, så jag inte vågade se dig Det krävs hårdare regler för att inte bli kåt när jag ser dig Du var älskvärd, en del av mig, nu har jag förlorat den delen Du var en hjälte, men det var fel av mig att förstora den hedern Jag var en eldsjäl, men jag ser mig själv, jag gör ord av det felet Vad ska jag göra är fast i ett träskland och jag måste välja Är jag självmordsbenägen iaf en gränsfall Vad kommer hända, ska hoppet hjälpa eller går jag bara ner mig Du sa att jag var elak och jag är sårad av att vara felet Så jag sågade medlen satt mig för att gråta på stenen Tyckte du inte om mig? jag älskade iaf dig Hoppas du förstår sammanhanget, du var den andra handen Att vårt förhållade skulle vara slut? hatar denna svarta tanke Du skratta alltid när vi var tillsammans Vi hade det bra, det sa vi ju till andra men du träffa en annan Skulle aldrig kalla dig slampa, för dig får man inte lätt Inte genom att handla på marknad Ju mer jag tänker på det, ju mer färgar tårarna mitt ansikte
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|