Nichy - Kärlek Vers 1: Kan inte släppa mina tankar om dig Hoppas att du någongång vill bli min tjej Jag lovar och svär, vill vara med dig, hela mitt liv Ingen eller någon kan stoppa min kärlek Gillar att hålla i din hand, bara glida med dig, härligt Vill ligga med dig i din säng och prata en stund Varenda ögonblick med dig är en gudomlig sekund Jag älskar henne med och av hela mitt hjärta Första gången jag såg dig kände jag att du va den rätta Hon flyger fram runt i mitt hjärta och kommer alltid vara där Vet inte vad som hände men nu är jag riktigt kär Du är söt som socker & jag känner kärlek lika stark som tabasco Hoppas att allt inte sabbas och blir ett enda fjasko Hon har dom vackraste ögonen en man kan skåda Hoppas att allt blir bra det är nog bäst så för oss båda Du är den bästa tjejen man kan tänka sig Det är därför jag älskar dig Ref: Du finns i mitt hjärta, jag hoppas att jag är i ditt För än har vår kärlek bara nått sin mitt Du betyder allt för mig Hoppas jag betyder allt för dig Vers 2: Jag har fått en kniv i hjärtat Men det här har jag känt länge skönt att få hjärtat lättat Så här känner jag nu har du fått vetat Har sugit på karamellen länge bara suttit och metat Du är den finaste människa som finns Nu tycker ni kanske att jag tjatar men jag vill få allt sagt.,, allt som hinns Kan inte förklara vad som hände Men nu älskar jag henne Du kom in i mitt liv som om inget hade hänt Men jag kände att en gudomlig kvinna hade anlänt Kärlek är ett annat ord för dig och mig, så klart Vill vara med dig känna din hand ha det skönt & rart Dig är nästan det ända ordet jag använder Men jag vet vad det är jag känner Älskar dig bara satt du vet Ref: Du finns i mitt hjärta, jag hoppas att jag är i ditt För än har vår kärlek bara nått sin mitt Du betyder allt för mig Hoppas jag betyder allt för dig