Bra som det är
"denna ska spelas in" Alla tjatar alltid om att allt är bra som det är Även fast varenda jävel är van med besvär Livet är sjukt, kanske dags att fatta det Vi måste enas för att göra världen vackarare En alkis sitter i parken dricker upp snapsen Fingrar på knarket, hans vän ligger på marken Sover han? det är väl nästan självklart Och ändå är det ingen som verkar vilja hjälpa På ålderdomshemmet sitter en gammal man 80år och parkingson, han kommer i andra hand För pengarna styr hans liv såsom hälsan I 20 år har han stått och väntat På att nått ska hända med stockholms pengar Det är bra som det är.... skitsnack Ingenting är fel inte.. Vit makt Du mår jävligt bra om.. Du är en rik man!!!! X2 Vad har hänt med folkhemmet på senare tid Nu när man ser vdns allt bredare flin En vardag med allt mer hemlösa som svälter Och jag som trodde att vi levde i sverige Där alla har det bra och ingen mår skit Men det är min utopi och det går inget tåg dit Vem ville gå hit? när självmorden ökar Och allt vi gör är att se till så att jorden dödas Jag trodde sverige var så perfekt Men när det sker en ny våldtäckt varje helg Så är allt bara kasst, helt sjuk dåligt Ja det är helt okey och du gråtigt Det är bra som det är.... skitsnack Ingenting är fel inte.. Vit makt Du mår jävligt bra om.. Du är en rik man!!!! X2
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|