Sol , vind och vatten.
(Intro) Sol vind och vatten.......... varför blev det så här? Jag var ju så jävla kär..... Sol,vind och vatten som i Teds underbara låt Allt jag ville säga var ju bara förlåt Du förstår inte att du var min vackra skinade sol Jag letade efter dig mellan himmel och jord Sommar och du svepte in i mitt liv som en stark vind Men det slutade bara med att tårarna fall ner från min kind Du var den ända som fick mitt hjärta att slå Tänker tillbaka på den tiden då det var vi två Mitt hjärta gick i tusen bitar när du lämnade mig Hur kunde de blir så här? Jag älskade ju dig Kunde inte fatta att du var där och att jag var här Kommer alltid att älska dig jag lovar och svär Du ska bara veta hur mycket känslor de finns i min kropp Men nu är allting slut det finns inget jävla hopp NU känns det bara som om min kropp glider isär Det finns ingen som du i denna stora värld Refräng Sol, vind och vatten Du ska veta att jag drömmer om dig på natten Det finns höga berg och djupa hav Men nu står jag här ensam kvar Jag tänker på dig jämt du är så jävla saknad Jag tänker på dig varje morgon när jag vaknar Det finnas bara du i mina tankar alla dagar ut Just nu vill jag bara att mitt liv ska vara slut Men jag är alltid glad för att du alltid finns i min hjärna Du var min sockerpingla och min starka ledande stjärna Det var gud som gjorde dig till en underbar ängel Fan jag vill bara att du och jag ska vara vänner Det gör så sjukt ont i min kropp att jag bara vill sova Aldrig mer vakna , men kommer alltid älska dig de vill jag lova Men jag vaknar ur min sömn och jag blinkar till Kommer ihåg hur mycket älskar dig men jag fattar ingenting Att vårat förhållande nu är slut och att jag förevigt lider Hela mitt liv , min kropp och mitt hjärta det svider Ditt skratt, din själ och ditt hjärta bara flög iväg Nu åker jag till det mörka helvetet och stannar där Refräng x2 Sol, vind och vatten Du ska veta att jag drömmer om dig på natten Det finns höga berg och djupa hav Men nu står jag här ensam kvar Tänker på dig varje minut och varje andetag.... Sol vind och vatten höga berg och djupa hav det är mina drömmar vävda av.
"Jag har inget skelett i garderoben / jag har en hel kyrkogård i källaren" - Organism 12
|