flum
jag hade tråkigt och började skriva en text som är helt väck, tyckte det var skitkul och kände för att publicera resultatet. mycket nöje. ;) du är fan den fulaste jag har sett len, dessutom luktar du svett len kanske borde spendera lite mer tid i tvätten glider in på din familjs middag och äter upp huvudrätten jag skiter fullständigt i vettet och etiketten äter mig mätt, rapar tar en servett tackar för mig och hänvisar till allemansrätten går sedan ut och super mig full, beter mig som ett svin och sedermera kommer en polispatrull jag ramlar omkull och vrålar någonting om att dom liknar en gullig griskull och att jag inte alls behövs gripas för störande utav den allmäna ordningen, för den hundrade gången i ordningen jag kastas in i en risig fyllecell och snuten stänger dörrn med en häftig smäll jag tänker för mig själv att detta var ingen lyckad kväll, men nog kan jag rymma väl? jag ger mig av från min fysiska kropp och åker till galaxens avlägsna topp där jag chillar ut på en för mig okänd himlakropp, befolkad utav glosögda vattenskallar till utomjordingar jag frågar om dom vill ha spliff dom svarar glatt ja visst, jag börjar snacka shit för att stämningen inte ska bli trist / berättar om mitt liv som obotlig optimist, en glidare till ligist som anser att plikt och ansvar alltid kommer sist, berättar sedan fängslande som anstalter om de ohälsosamma, aldrig sinande halter av alkohol som likt en flod porlar genom mitt blod inser att tiden rinner iväg, påbörjar därför min färd hem är tillbaka i fyllecellen några minuter innan fem vad som hände sen, det är en annan historia min vän ;) HAHA
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|