n0xn - KÄRLEK!
jag älskar kärleken, älskar känslan som kryper runt i magen älskad är munnar som viskar ord i mitt öra, kysser min krage älskar dig, älskar alla, jag älskar allt ifrån vita till svarta och jag inser att kärlek är så mycket skönare än att hata vill ha ett kärleksextrakt, och ge alla en liten dos av kärlek bara några droppar på läpparna, så dem börjar söka efter helhet och börjar behandla sina nära som älsklingar och även främlingar bjuds in en ens armar, för alla är från början dina släktingar och livet skulle bli tusen gånger lättare att leva för alla och vi två skulle kunna springa runt ensamma bland blommorna vilken harmoni som skulle framställas och vi spred dropparna bara smittade alla man såg genom en enkelt snudd av läpparna dela känslan av att kärlek finns runt omkring oss dygnet runt och jag förmedlar detta till er som är nere för alltid tänka sunt piizzzzzzz! skriv om ni vill
Om man frågar vem Du är, svara:- Jag är grabben, som lever. Och om dom frågar vad gör Du, så svara - Allt och ingenting, jag lever i tiden..."
|