Såhär är det!
Jag skriker mig hes av förtvivlan Med ett helt liv att fördriva Med sidor att skriva och alla övriga.. Komplement till ett grått tillstånd Vid nattens intrång Då jag satt här ilsken och tänkte I en tid då ingen får vänner När egoismen härskar inskränkt Jag vill inte verka ilsken Men ego blir bara viktigare Och hjälpsamheten blir bara ovilligare Krossar backspegeln, vill inte se bakåt Jag vad jag har förlorat och vad jag har fått Och inget svider och ingen lider Lever inte livet utan en mindre iver Att skipa rättvisa Men det svider som ättika.. Att allt jag gjort har jag fått i ansiktet Och nu står jag här utan arvinge Och om ingen tar efter Om ingen var bättre Eller om ingen lag gäller Vad kommer då att ändras? När kommer då tårar brännas Och när kommer medlidandes revanch? Solidaritet? ordet är inte längre relevant Inte sant? Och det är ganska intressant.. Att veta vad fan som tagit åt världen När man inte ännu begravigt svärden Allt är sjukt, allt är fel Och jag är trött som fan och vill inte leva mer
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|