maximum - Kärlek
en gammal text jag gjorde till en tjej heh.. KOMMENTERA! Vi kunde legat så länge vi velat o kelat men hela vår kärlekslevnad blev delad dina glittrande läppar o heta blickar dina tighta jeans ger mig feta kickar perfekt lagom sminkad, ser att du är smickrad Sötaste ängeln med osynliga vingar Jag vill va med dig, pussa o krama dig Ha dig, din underbara sötsak snälla ta mig Ljuva toner, en på miljonen, Dina ögon så fina sötast på jorden, och dom stirrar in i mina du var mitt allt, allt jag nånsin önskat en tjej och en grabb o relationen bara grönska men det tog stopp, nån drog en propp o allt blev mörker, jag sörjer allt är bortglömt du o jag var för mig var då en soft dröm En livslång resa, som jag snart vakna upp ur Vill komma tillbaka till min korta men ljuva tupplur Nån dag i början av december Vi satt där på bänken Kallt men du värmde, och jag bara tänkte Nuförtiden när jag ser dej på stan Blir jag knäsvag att jag är kär i dig idag, än är fan inte bärbart för det tär på mitt inre vill tillbaka till himlen Hör många andra rappare med kärleksproblem men känner mig patetisk när dom typ vänstrat med fler blev dumpad För att kanske inte räckte till men alla gamla texter och bilder, väcker minnen Skulle jag ta fram denna romans så skulle det bara blir genant ser oss hand i hand, vandra längs en strand Jag lät dej gå, ja gjorde fel men i mitt lilla hjärta finns alltid en stor del så du exakt får plats, ett tack från Max Du var bäst på få mig att bli världens gladaste kommer du ihåg vad den lilla tjejen sa när vi badade? trodde gud till mig hade lyssnat dom där skärande orden och min själ den bara tystnar Glöm alla kyssar Blir det nånsin som förut va? glömmer aldrig det förflutna så kort tid tillsammans, Men så länge som jag gillat dej sanningen förintar mej jag vill vara din verkar som om Gud vill hindra mej vill inte bara va din vän, vill va din kille ditt hjärta, jag trodde det var där jag var inne vi hade varandra, nu har jag ramlat, o vet ej vart jag hamnar Jag älskar dej Fernanda, jag trodde du alltid skulle stanna..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|