maximum - En sång om amerika
är inte så erfaren direkt, men hade lust att slänga upp en text bara.. vers 1 amerikanerna på gaterna går helt omedvetna om att skatterna dubbleras och blir flera och flera soldater mytomaner, huvudbasen till flygvapnet dom sliter medans du e nyvaken i huvudstaden George Bush fin och glansig behandlig Mäktig och ståtlig men inte speciellt manlig Ni skulle ta en man, saddam, ni bomba hela hans land fyfan vilken skam, hitta han nåt år senare ni är så jävla dumma, fyfan och jag menar det USA rikast men fattigast på vetskap som har blivit till en leksak mitt budskap ska spridas genom varje delstat det jag säger är min ensak george bush jag vill sparka din feta bak och vill du veta en sak? va va? snart tar nog nån din plats och du vet det haha vers2 okej amerika har många tunga rappare Men ni styr inte världen USA kan ni fatta det pundare knarkare luffare tattare dom fattiga kämpa medans ni stod och skrattade presidentens koncikvenser Efter 11 september vafan är det som händer? Rasister terrorister Jag vill se er i kister Hela världens pakt brister vi alla splittras lösningen på allt kommer ingen nånsin hitta si och så vem är rikast? endast massa skitsnack och du sägs ha hög IQ fan vad pinsamt hemligheterna hos myndigheterna sänder budskapet som fetaste profeterna normalt folk sliter, medans såna svin är lediga En sång om amerika direkt från poeterna KOMMENTERA! .one love.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|