Ydebrinkarn- Bara för att jag hatar DEJ!(just DEJ)
föddes med tummen mitt i handen å fattar ingenting mitt gäng står jämt i centrum å e så litet att de står i en ring å inte en ring som cirkel utan en ring för ditt ringfinger du frågade vem ville vad å vad ville du jag ville inget så försök förstå att det inte är nån ide att försöka förstå för hur mycke du än förstår förstår du inte hälften ändå frysbox metaforer som får halva din släkt att tända till platsade sist på den näst sista listan men kom endå sist jag är oklokt ocool men endå pånågot vis så är jag tokstor Ydebrinkarn är i sån kvatitet, att han spelar fotboll med jordklot vakna här om dagen å då va de så att jag var mej i kina så självklart var jag väldigt arg för jag vakna på fel sida jag ser ner på alla som e längre än jag trots att jag e kortare och trots att jag är rappare så är det ändå alltid jag som rockade å på tal om kläder är du kort i rocken som blottare så tagga som klottrare..... Jävla tråkig dissrapp.... Fakk hela jävla världen... mhm, ber om ursäkt fall någon tog åt sej av titeln eller det dåliga textinnehållet men de e mitt i natten, hoppas ni har överseende :D hahaha
www.myspace.com/ydetobbe
"En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba
|