Svar till boogiemans diss till Tharizzla
Du är lika upskatttad som ösregn på en bar himmel// Batttlandes på mina höjder då drabbas du av svindel// Min nya 7-10 split kommer göra dig överkörd!!!!!// du kommer sluta på psykhem, som en utvecklinstörd// Expressens första sida, sant där har jag hamnat!!!// "mannen som skar upp boogieman har precis landat"// Du snackar om beef men vad har du för backup??// "Jag har hela gb hooden" men vad e det för skitsnack// har du inget liv? , finns det ingen som du känner???// varför ödsla tid på whoa?, fitta! ut och skaffa vänner// du lägger ut en massdiss men tänk dig noga för!!!// för "whoas kattpiss" kommer skratta när du dör!!// Vi har bokat nästa flyg till din hemort i Scweiz!!!!!!// Vi smittar ner din familj med cancer och aids!!!!!!// Om du inte var så kaxig så skulle detta inte hänt!!!// detta är en lärdom, inte ba för dig utan också allmänt// Det spelar ingen om du e black eller white!!!!!!// Men ta ditt pick och pack och lämna denna site!!// Tråden flyttad från Battle & Cypher av GAIA, 14-10-2005 - 20:43
(\_/) (O.o) (> <) This is Bunny. Copy Bunny to your signature to help him on his way to world domination
|