En Ofärdig Text..Kommentera
Tankarna Började Vid Nio Års Åldern drömmen om rappen önskan och hoppen att nån dag kunna ställa me up på scenen kunda sprida kärlek o reda ut problemen att visa vem jag är o skrika ut mitt namn visa kärlek o stå up för mitt hemland att va den jag är o visa vart ja står att kunna vara stark utan att fälla en tår visade aldrig mina kännslor fast de gjort ont höll alltid glada miinen o leendet så stort men verkligheten e blott de som ni ser själen gråter inut i fast ansiktet ler men tiderna har förändrats ja faller ihop kan inte gömma mej mer hjärtat slår så fort har tappat mina vänner tesammans me miinen sorgen som tog över o torka bort fliinet som bröt up skalen som vilade på ytan blottar mitt sanna ja ett minne från de förflytna kan inte klaga ja nådde mina mina mål drömmen slog igen men me följden av alcohol att dricka bort dagarna blev mitt enda tröst utvägen från att gråta alcoholen hann först tog mej sedan ut fällde tårar istället men även tårararna tårkade ut i längden tänkte tebax då när tiden som var som värst när allt kändes fuckt o livet var en pest men ja insåg sen att den tiden va just nu när vännerna försvan o stigen nådde sitt slut nu vaknar ja upp på natten o känner svätten rinna har ångest för allt som ja gjorde dagen innan dagen som va innan de o hela förra veckan tåren som faller kännslan gör mej fängslad har sänt många budskap genom min penna ta tag i de mesta men sjäv blivi lämnad du vet kännslan när kroppen lämnar själen man flyger långt bort o blickar över världen nu ser ja livet genom ett annat perspektiv då ängeln viska i mitt öra ta vara på dit liv ........................................ .......................... detta var då bara en text som ja fort slängt upp i alla hast så snart ska ja börja rada upp i verser o sånt orkar inte göra det nu men kommentera!...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|