Erikk - Emma! (kommentera)
Emma , ta min hand Vi flyr till ett land Så vi kan älska varann Tiden flyr iväg jag vill att du skall sluta att ljuga Jag känner mig värdelös men du får mig att duga Jag dränker mina flyende känslor innan klockan slagit tolv Fortsätter supa tills mina njurar skriker hämta en livboj Jag hävdar att spriten dödar dina känslor, men du fortsätter att förneka Super, röker, försöker, men alla dina känslor för mig fortsätter att blekna Jag vill inte träffa dig på fest när du är full och vill ha mig endast för att leka Jag vill ha dig på en vardag, det är det som i mitt huvud fortsätter att eka Men du bara spelar ditt egna spel och fortsätter att tända eld på mitt hjärta Vill sluta att vara ett offer för dina lekar, det ger mig enorm smärta Så när vi träffas nästa gång vill jag att du säger vad du känner och tycker För allt som du gjort har du endast känt efter att ha druckit ett antal drycker Du ser mig som ett avslutat kapitel vilket får mig att må psykiskt dåligt Att du inte vill träffa mig efter allt jag gjort är inte förståligt Emma, du skall veta att jag aldrig kommer att sudda ut dig ur min hjärna För du är den bästa jag mött och du kommer alltid vara min stjärna Emma , ta min hand Vi flyr till ett land Så vi kan älska varann Även att du är yngre än mig vill jag vara din andra halva Men mot elaka känslor funkar inte ens zoon-salva Dagarna försvinner och våra roliga minnen försvinner Jag hämtar rakbladet för att skära och se hur mitt blod rinner Jag ångrar inte mitt beslut att försvinna från vår värld där bara ondska förekommer Jag vill bort från all ångest och alla terrorister som skickar iväg en massa bomber Så skönt det känns att blanda smärta och förtjusning av att hjärnan blir sluddrig Av blodet som rinner skriver jag på spegeln farväl väldigt väldigt suddigt Jag flyger långsamt mot himlen och allt känns som precis som förr Men minnena återkommer hur du stod med ett leende utan för min dörr När du får reda på att jag tagit mitt liv på grund av hur du har varit Men du skiter i vilket för du ser problemet som vardagligt Men sakta men säkert smyger lite rädsla och orlighet in bland dina smilgropar Du får en dag en konstig magkänsla, som om djävulen är där och rotar Men en kväll när alkoholruset flyger så skönt i din mage ångrar du ditt liv Du gör som jag tidigare gjort, du tar ditt liv, Emma rest in peace
Förut var du bra nu suger du, varför förvandlingen Vadå fult att ljuga jag, säger bara sanningen
|