3 sinnessjuka knarkare 3 sinnessjuka knarkare Tekla Yo yo yo här kommer tekla in med knarkar bars väntar vid bro slutet bara för att du ska ramla av Sitter med kanyler o ser heroinet bara flyga in rätt in i venen det är ju bara att flyta in Ett tåg så stort ser ut som min hemmagjorda kanyl hugger mig med en hiv sil o tuggar fradga som e fentanyl Bananfilter med rökheroin som bara suger i mina lungor filter i urringningen jag känner mig som fuckade tungor JAg svamlar av allt knark som jag har överdoserat i min kropp medans du alltid ser ut som en stenad Göran Kropp Titta på min snopp helt slapp o likgiltig folk är samman satta av lego jag lovar jag e giftig Så mitt slut närmar sig nu ska jag hem o röka bong sen sitta helt väck framför en svart TV med en smutsig kalsong Sen kommer alla stekare flummare alla namn som dom har komma hem till mig o bada i mitt opium badkar Detta är en stil jag har, precis som den sil jag tar springer ner för tighta gränder helt naken varje dag Stek lite mera d e ba knarka o inhalera ge mig allt du har. HERION. fuck nu ska ja injicera Stoffs nu sitter jag här och skriver på min text medans jag kör upp en kanyl i min häck hasch marijauna heroin = player? rör för fan inte mina tjejer sinnessjuk knarkare kallar dom mej, så sant sååklart alla droger sätter ju mej i trans När jag rökt på blir jag en grabb me stil knarkar gör jag överallt t.o.m i min husbil nu har jag gått för långt har tjack i min brass är så påtänd att jag pumpar markoolio fast han e kass hög & jättebäng sån är jag i varje park ibland är jag så påtänd att jag äter bark puff puff passa så går det till när jag röker ibland är inte knark det bästa jag söker men nu är det dax att snorta cocs i mitt andra hem men nu är det dax att snorta cocs å vandra hem m0ne(falafel-boy) är lite lagom uppblåst av alla sprutor i min höger arm i mitt blod flyter det fullt me giftiga gifter,från lilltån till min ändtarm sinnesjuk var jag inte från början,allt är mina lyckopillers fel men utan dom känns min gråa vardag inte alls hel känns tomt & oändligt,känner en enorm saknad precis som freiz gör till pubeshår,men han är ju rakad ehm..jo juste,finns inget som är härligare än ett uppåtjack har tagit fan allt, men har faktist aldrig fastnat för crack resten finns i min kropp,never ending story tyvär tur att mina piller finns annars skulle jag leva i misär hänger i parken tar ett bloss bara för att få flyga när spliffen e slut,så är alla nakna å inte särskilt blyga min bästa vänner är Mr.pulver Mr.bong & Mr sil jag är stamkund,så jag får halva priset,de e min deal jag är väldigt ung men ändå jävligt avtrubbad men skiter i allt när nån blandar fel,då blir jag en jävla subba humörsvängningar ingår när jag & folk pumpar silar förvandlas till karatekids som ger alla fittor örfilar snart kmr mina knarkar rader sluta dax för min dagliga spruta...