Självmord!! vers ett
Jag sitter ensam i en bil och ja vill ta mitt liv - Ja kör ut på motorvägen redo att satsa mitt liv - Ligger i 200km/tim från halmstad ner te malmö - Snälla säg att ni förlåter mej innan jag dör - Var ja så jobbig att ni inte palla mer av mej - Eller är ni avundsjuka och vill inte hjälpa mej - Hur det än blir jag kommer klara allt det där - Jag va tolv år när ja fastna i helt fel atmosfärd - Där drogerna passera runt grabbarna röker skunk - Inget jidder inget tjafs vi satt och tog det lungt - Det här är inget skryt det mitt liv ja skriver - Minnen kommer tillbaka det klart att skiten svider - Om det finns nån där ut som ha seet de ja ha seet - Gjorte det jag gjorde så är du bland dom få som vet - Hur det är att växa up med knas runt omkring sig - Massa as runt omkring sej de tungt när ingen bry sig - Så vad gör jag då ? meckar en fet jävla bit - Minska smärtan på aa viset med en flaska sprit - Tar några klunkar och jag lunka vidare - Peace te betong det här är en av underjordens krigare - rubriken editerad av DinKritiker 31.8.2005 / 12:53
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|