Bregee-känslor för dig :)
Du, har nyckeln till mitt hjärta jag har känslor för dig för du är den enda rätta jag, har mycket att berätta flera gånger har jag prövat men vi båda börjar käffta att lätta på trycket och bara ligga lågt mina vänners tips, fast det känns alldeles för svårt livet är hårt, hur man än försöker vad man än gör och vilken flicka man än söker jag har kämpat, jag har slitit men vad fan får jag för alla låtar jag har skrivit? kliver upp tidigt, kliver upp på grund av dig jag hoppas du aldrig ångrar alla stunder med mig orsaken, till att jag är vid liv är att du finns och att du har en frammtid sluta, försök att förstå "Jag vill va i fred snälla lämna mig, gå" vem, har vänt ryggen till dig? när du bett om något, har jag nånsin svarat nej? jag har kämpat och försökt för att alltid vara där du vet väll själv hur det blir när man blir kär? för dig ska jag slåss, för dig ska jag leva mitt hjärta för dig kan nån aldrig besegra lyssna på mig, förstå mina ord du är den vackraste personen på vår jord jag förstod, att du hade nått speciellt första dagen jag såg dig fick en vacker kväll en pojke med drömmar, om en vacker tjej nu har det gått ett tag och nu älskar jag dig! att ligga med varandra, är det enda för endel att tycka om varandra, är viktigast för min del du, är viktigast för mig allt jag har kvar är känslor för dig jag har sagt det förr och jag säger det igen här kommer det du väntat på, här kommer sanningen du lyser upp min dag du får mig att bli jag att lyda varje lag bredvid dig är jag glad minnerna som jag minns utav oss kan endast hanteras, hanteras utav proffs vill du inte träffa mig så säg mig men glöm aldrig för jag glömmer aldrig dig.. Du får mig att gråta Du får mig att le Du får mig att förlåta Du får mig att be Så nu ber jag för dig Vad ska jag förlåta Snälla få mig att le För jag vill inte gråta Ja eller nej, så brukar det låta varför allt är så svårt, det förblir en gåta du, är viktigast för mig allt jag har kvar är känslor för dig Du, har vänt ryggen till mig När jag bett om något har du alltid svarat nej Du har stampat och förstört och har aldrig varit där aldrig i livet, att du vet att jag är kär det där är inte sant men så känns det ibland ibland kan det hända att jag får lust att starta skogsbrand skita i allt, och leva nära döden när ilskan i mig, blir hetare än glöden men sen tänker jag på dig, du och ditt leénde säg mig fina du, är det fel på mitt beteénde? något, måste det va eftersom att jag, inte är nått att ha du ska veta, att någon som dig får man leta för du, är det finaste som finns alla stunder med dig är det enda jag minns Du, är det enda jag minns ett helvette när jag inte är med dig värme och styrka när du står bedvid mig jag minns första gången när du ville hitta på nått jag rös i hela kroppen, känslor växte, ville slå nått men sen fick jag veta att du ville va min vän ingen ny jag orkar söka, allt börjar om igen men nu är det så, att jag klarar inte längre jag älskar dig för mycket,massa känslor du slängde. X:3 Du får mig att gråta Du får mig att le Du får mig att förlåta Du får mig att be Så nu ber jag för dig Vad ska jag förlåta Snälla få mig att le För jag vill inte gråta Ja eller nej, så brukar det låta varför allt är så svårt, det förblir en gåta du, är viktigast för mig allt jag har kvar är känslor för dig
http://www.myspace.com/bregeeochpour
|