Johan - Tiden förändras
jag lever i helvetet där djävulen håller min hand tragiskt nog är elakhet och jag som Bonnie & Clyde är ingen tuffing. det är inget jag finner lustigt att jag inte kan gråta när mitt inre är brustet jag har alltid sett snett på de som gråter mest det krävs mycket för att förändra mitt pokerface jag har både blivit misshandlad och misshandlat men varken gråtit eller erkänt mig inblandad men jag vill inte vara den jäveln ni hatar.. så förlåt brudar som älskat mig men inte fått kärlek tillbaka förlåt till alla som fått ett slag av min vänsterhand jag kan bara skylla på att mitt hjärta är känslokallt det är ju inte jag som gjort mig, så förlåt föräldrar ja, förlåt för att jag inte är den ni förväntar er sen vill jag säga förlåt till alla mina lärare för varje gång jag bestämde mig för att jävlas med er förlåt för att det här aldrig kommer spelas in på låt för jag vet ju fan inte ens vad som menas med förlåt men förlåt till alla på whoa och alla ärade läsare helt enkelt för att ni inte är värda att läsa det här jag levde i helvetet där djävulen höll min hand triviala småsaker gjorde att mitt liv föll ibland behandlade problem värre än vad dom borde vara så nu lämnar jag mina förra skulder obetalda min ångest har lättat över allt hatet ni hatade nu har jag sparat länge nog att betala tillbaka det och jag har äntligen fattat att vi borde älska varandra för man ska behandla folk som man själv vill bli behandlad Yeap, kommentera uttrycket av mina känslor.
Jag är ill, men du är iller... alltså djuret iller
|