Daavd , En gammal text
Jag hittade en gammal text. tror det va min andra text jag nånsin skrivit så den kanske inte är 10 av 10 pokebollar. men ni kan väll bra nån kommentar... Fast jag tog bort 8rader i första versen föratt den va jävligt dårlig :P peace alla gamla saker och minnen mitt hjärta har börjat gå vidare från gammla tider allt som finns kvar är bara minnen och frågor alla säger att jag ska gå vidare och visa världen mina förmågor REFF: !!!!! Förrvirrade känslor som inte vet vad Blandade tankar som inte tänker klart som ett hjärta av kärlek som fylls med hat onskan som vill ta över mitt inre tjat jag har ältat och tjatat för mycke på gud frågat han varför det hände i detta nu varför skulle allt bli såfel trodde känslorna skulle få leva i fred slut reff Vill inte stanna kvar på samma ställe vill rör mig fritt runt på alla jordens fälten leva fritt utan några känslor som håller mig tillbaka jag vet jag sa att jag aldrig skulle sluta försöka mina känslor flyger iväg bit efter bit snart är allt slut fast allt blir inte skit man får lära sig leva vidare på livet långa väg men du kommer alltid vara min bästa vän dom roliga stunder vi hade kmr finnas kvar du kommer alltid ha ett rum i mitt hjärta men tiden är över för alla frågor och svar jag försöker leva vidare får all denna smärta REFF Igen; .. förvirrade känslor som inte vet vad..... trodde vi var fastlänkade med varandra men vi känner inte desamma men det är över och nu ska man försöka leva i brinnande flamma du är förändrad en helt ny person mina känslor har förändrats nått jag inte trodde på Jag har kommit över det mesta som jag kände inte lätt att erkänna att mina känslor vände inget av det vi hade finns nästan kvar men äre så fel? tror nästan att det är bra
- http://www.facebook.com/DaavdOfficial -
|