Två verser
två verser (som inte har med varandra att göra, & som inte har ett speciellt ämne). en på svenska, en på engelska. vilket språk borde jag fortsätta köra med? (skrev denna nu) medan jag ramlar & svamlar hör man hur min hjärna skramlar/ men när folk handlar köper dom mer dricka värt av kapsyler än samlare insamlar/ det är då jag oftast kommer, rånar dig & alltsomoftast undkommer/ återkommer 5 min senare full & modig & slår dig blodig tills du omkommer/ sånt förekommer, men det jag åstadkommer överväger det dåliga/ när jag över vägen hjälper undermåliga genomdåliga slagtåliga/ raggar alltid tjejer som är ömtåliga, & tar dom direkt till sängen/ när jag säger "fina örhängen" är så klart poängen "jag vill ha sexuella umgängen/ (använt detta i en "battle en gång i tiden) I'm ignoring you because you're snoring and boring/ uh whoops, I'm only roaring at you cuz I like exploring/ otherwise I wouldn't answer a ballet dancer with a dick enhancer/ my rhymes are advancer like a rare form of testicular cancer/ I know you wanna battle me to steal my lines/ we can do it a thousand times and I'll still come up with better rhymes/ mallow the sublime, always in my prime, makin hallways shine/ you're about as useful as a climber that dont know how to climb /
What's crackin? Besides your rectum when I start attackin
|