ZKO (Foursome) - 9 Heta Bars (pacediss)
(Intro) Jag är barmhärtig ger dig rullstol me punkterade hjul din Invalide jävel du får den fan levererad i jul... (Dom-9-Dödande-BARS:en) pake, pace eller vafan du än heter// min kuk e liten, hah ska ja ta fram raketen?// din jävla fitta.. sug min kuk// gör som din morsa.. hon suger min kuk// one n' two n' three a' to tha' four// pace-diss över internet, yoyoyoyoyo// lär dig att skriva, sen börja rappa// jag våldtog ju din mamma, framför din pappa// ha de svider när din mammas slida den glider// ne fan va gulligt, paces pappa lider// ditt största misstag: du dissa ZEE KAAY OOW// tänk inte ens tanken när du inte har mitt flow// sluta nervärdera mitt land och min mamma// ett ord till från dig resulterar: kulan genom pannan// pace, en gangster han e ju från linnestan'// han dödar folk, sen vaknar han utav lukten av min banan// föresten, hållkäften jävla horunge// en till diss o du blir rullstols-bunden// (Outro) Linnestan ett ställe med äkta gangsterbarn Dom är jävligt feta, men dom bantar snart du pantar smart och jag tänker klart pace's mamma e fet (HAHA) hon väntar mitt barn ...ursäkta språket och så men det hela började med att snubben sa att mitt crew bajtar o shiet, sen börja han nervärdera min mamma o mitt land osv haha, det hela resulterade till detta... ska spelas in så snart som möjligt. iaf jag vill ha konstruktiv kritik, inte nått mer... Fridens!
http://metafourhiphop.com/
|