Oviktig - Calle [22 bars storytelling]
Japp nått jag skrev ihop bara Här är historien om kalle som levde för skidor men han va trött på divor som slängde han i snödrivor spottade mot han kastade sudd och pennor i skolan han var duktig på skidor det var den stora gåvan men mobba kalle lagen som är oskriven och obeskriven men ändå given så varför leva om man är övergiven och är omgiven av mobbare men vad är altenativen kalle vågade ju inte säga säga emot dom efter allt dom har gjort och alla hot som att som skulle döda han om han sa nått till nån han försökte tänka en enda bra stund i livets gång han tänkte i flera dagar men han hittar ingen tog en fågel med bruten vinge och bryter andra vingen han kännde att han måste ta ut sin ilska och han kännde hur livslusten minskade då satte han sig ner och skrev ett avskedsbrev hej ingen har sett vad som hänt jag orkar inte mer så jag är död när ni läser det här men jag ska hämmnas på alla mobbare jag svär ingen bryr sig ingen kommer inte ens bli ledsen jag är död men drömmen lever vidare om att vinna skidsm SÅ TOG HAN KVINEN OCH SKAR SIG I HANDLEDEN
ibland när jag bajsar bakar jag en snus
|