Oviktig - Calle [22 bars storytelling] 

Japp nått jag skrev ihop bara      Här är historien om kalle som levde för skidor  men han va trött på divor som slängde han i snödrivor  spottade mot han kastade sudd och pennor i skolan  han var duktig på skidor det var den stora gåvan  men  mobba kalle lagen som är oskriven och obeskriven  men ändå given så varför leva om man är övergiven  och är omgiven av mobbare men vad är altenativen  kalle vågade ju inte säga säga emot dom   efter allt dom har gjort och alla hot som  att som skulle döda han om han sa nått till nån  han försökte tänka en enda bra stund i livets gång  han tänkte i flera dagar men han hittar ingen  tog en fågel med bruten vinge och bryter andra vingen  han kännde att han måste ta ut sin ilska  och han kännde hur livslusten minskade  då satte han sig ner och skrev ett avskedsbrev  hej ingen har sett vad som hänt jag orkar inte mer  så jag är död när ni läser det här  men jag ska hämmnas på alla mobbare jag svär  ingen bryr sig ingen kommer inte ens bli ledsen  jag är död men drömmen lever vidare om att vinna skidsm  SÅ TOG HAN KVINEN OCH SKAR SIG I HANDLEDEN 

ibland när jag bajsar bakar jag en snus 

|