I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Du är vacker och det stör mig! [Dikt]

Vår Hiphop - Lyricism

   

2005-07-26 06:47

Du är vacker och det stör mig! [Dikt]

Och ibland gör det ont fast jag inte känner dig för du är så vacker och det stör mig. Så jag drömmer drömmar när ingen ser på för jag är van att älska ensam när alla andra är två.

Det utanförskap jag lever i bär på en längtan av kärlek och närhet med en dröm om hur jag vill att allt ska bli så jag blundar framför spegeln för att hålla drömmen vid liv.

Men allt jag önskar är att du kommer hit och sätter ditt liv på spel för min skull för jag kan inte leva här och fortsätta ramla omkull.

Och vi föll för varandra för att sen falla isär men var det en tanke om livet eller en längtan till frihet som aldrig blev av?

Min själ är kall och jag gråter ibland men bara för att känna något mot min hud. Och jag önskar du var här för den kärlek jag kände är den bästa jag känt men den kärlek jag kände har väl aldrig riktigt hänt.

Så den rotlösa känslan inom mig tar fågelvägen till livet och jag tror jag är en av flyttfåglarna som blev kvar och liksom dog när jag hittade en sanning utan svar.

Min tillvaro är ett vakuum där rörelsen står still och jag har en vana och en utsikt där jag lärt mig framtiden utantill.

Och här står jag lika naken som förut med en kropp utan hud och ett liv utan lyckligt slut.

Så jag köper kärlek för pengar och drömmar av Gud för jag lever med känslan att knulla utan hud.

fuck it...