PetuniOn - Hendkerchief-status
En början till en låt jag ska recorda snart med min duett grupp "Stranded"/"Skeppsbrutna& quot;... skriv vad ni tycker... It's not easy livin' your life in this society/ It's build up on lies, decieves and rivalry/ Try to do your best to inspire me/ But you already now this you live with it entire weeks/ Look at your life and just try to imagine/ My life alone when you don't know when it happened/ You got a thousand problems, and don't know how to solve them/ And you don't see happiness all to often/ We're in our final chance for revelation/ Our lives will continue but without elevation/ Or levetation, we're livin' in our worst desperation/ We need a goal, an act without hesitation/ Medication and meditation, our real educations/ Our congregration is going downward in this generation/ In isolation, walking endlessly searching for an explanation/ When the world is gone come's our final celebration/ Vers2 Det är skit som sagt, leta lycka, framgång och skivkontrakt/ Samhället kväver allt hopp om framtid, det blir korkat/ Vi orkar inte längre vara så jävla engagerade/ Vi är inte längre hjältar utan bara fallna ledare/ Alla letade, efter en bättre framtidsplan/ Alltid bra, fast när man redan haft ditt val som skalligt barn/ Kör en låt på scenen som blir omtyckt fast jag knappt kan den/ Är numera så liten att jag dinglar med benen på mattkanten/ Ser underbara personer börja röka fet och injicera/ Om det fortsätter så här orkar snart inte killen leva/ Inte villigt menar kolla på den fuckade världstiden/ Den en gång trogne riddaren har gett upp den eviga svärdsstriden/ Nu väntar världskrigen som ska avgöra vår existens/ Blivit sviken så mycket av folk man trodde va ens bäste vän/ Så det spelar ingen roll det är bara att tacka och ta emot/ Lyssna på orden från rapparn som ba blev sot/
...kommer inrullandes med oväsen som pansarvagnar...
|