Kekkes groupie - värdelöst 2
Jag rappar inte jag skriver inte texter jag är bara deppig så min första seriösa text allt som allt min 5 kanske. den är värdelös men det är mitt liv med så whatever rimmen är sämmre än 042 units gangster liv... det finns inget flow eller meningsuppbyggnad Livet är som en spik som man ska försöka spika ner Min spik har gått halva sen träffar jag den inte mer Jag visar det inte det så bra men jag bryr mig om andra Kanske därför jag är ensam, när alla andra har varandra dom säger måste du skämta jämmt du skämtar bort allting När jag inte skämtar är jag sur? jag fattar ingenting Så ska man vara oseriös eller seriös nån gång Okej jag är annorlunda men jag vill inte vara som dom Känns som jag rammlar men kliver upp och ramlar igen Kanske jag kan stå upp på mina ben om jag har en vän Nån som verkligen bryr sig och ställer upp jämmt Har haft några sånna men nu vet jag inte va som har hänt Jag blir lycklig när den raka vägen har svängt När vinden har vänt, när ingenting har hänt När jag får nån att älska, när allt gammalt är glömmt När jag vaknar upp och märker jag har ju drömmt
ibland när jag bajsar bakar jag en snus
|