Limpan - behöver, saknad å vägen ut
Du är så långt bort nu när jag behöver dig trodde aldrig jag skulle bli beroende av en tjej här kommer ännu en sorgsen kärleks låt som är sönder ältad men jag älskar dig du älskar mig jag lever för att bli älskad de e mitten av juli men det har aldrig vart så här kallt sitter i mitt rum å tycker synd om mig själv å menar att jag saknar allt förut va allt bra men det blir sämre för varje jävla dag saknar en pappa, kärlek, mina syskon å hjärtslag tänker att jag är nog död men lyssnar noga å hör dova andetag har en kompis som e den enda som försöker att göra mitt liv bra igen förevigt tacksam , å tack till systemet som förser mig med medicinen det kan ju inte undgå nån att man behöver sprit för att klara skiten läkarn skriver ut antidepresiva medel som inte biter enklaste är att dränka mina sorger i 70 rena centiliter ett sätt ja lärt mig att få smärtan att försvinna ett litet vasst rakblad å se blodet rinna Mina ärr påminner mig inte om det förflutna livet utan jag blickar framåt å ser mig själv sakta sjunka förgivet
Sakta i backarna! som en afrikan i slalom cupen
|