infekterade Sår
Jag har ledsnat på att lyssna, ledsnat på att förlåta ledsnat på min egen tystnad, ledsnat på att bli sårad Jag har infekterade sår tankarna insisterar till gråt och jag imploderar, förlåt Förlåt, förlåt, men varför ge och aldrig ta Varför stoltsera med nåt du inte har eller den du aldrig var Varför säga förlåta den som felar igen men om jag gör det vill jag aldrig se det igen Aldrig mera svek, aldrig vill jag tveka eller vela Jag har ledsnat på att förlåta och vill aldrig leva med det mera Litet som stort, livet är kort och har du givit ditt ord ska du stå upp mot det som strider emot Du kan inte alltid vila i sol, för innan skörden måste du så med något annat än ord (något annat än ord - något annat än ord för innan skörden måste du så med något annat än ord) ggr 4: Smärtan du känner är relativ Slå mig på käften, men säg det du menar eller håll det du säger om du nu måste lova För jag tänker ej leva svårt och komplicerat tänker inte leva ett liv instängt i mina egna tårar Bryt mina ben, men krossa ej hjärtat Du får ej spotta på känslan när jag ligger blottad och ensam Jag hoppas och kämpar, men ramlar handlöst Vore jag Gud skulle jag förklara människan arvlös Jag skulle dränka världen utan Noaks båt eller lämnat allt utan Jesus och hans goda råd Jag skulle bli den Gud som beskrevs i gamla testamentet Jag skulle lära alla att man kan inte älska människor Man kan inte ändra känslor, man kan inte lita på ord och när någon bor där du bor kan du aldrig vila i ro Om inte orden är något annat än ord för innan skörden måste du så med något annat än ord ggr 4: Smärtan du känner är relativ
http://www.myspace.com/souldbeats
|