Joto - Jag lever i ensamhet
Jag skrev ut en massa känslor bara =) Ref: Jag lever i ensamhet, utan en enda som vet// att livet är ett spel, och jag spelar det med stolthet// Om det, som hänt mig i mina tankars tomhet// Och tomma tankar är värdelösa för att jag lever i ensamhet// Jag lever i ensamhet, utan en enda som vet// att livet är ett spel, och jag spelar det med stolthet// Om det, som hänt mig i mina tankars tomhet// Och tomma tankar är värdelösa för att jag lever i ensamhet// Vers: Mina inre sorger, flinar åt mig för att jag är orelevant// Att finna ånger i handlingar som man gjort, stort sett är allt// Så jag ber ännu en gång om ursäkt, för alla mina fel// Alla behöver en knuff ibland, livet är som ett fiaspel// Nu till mitt problem, jag gjorde mistaget att bli kär// Jag hade stora framtidsplaner men nu så lever jag i misär// Jag känner så här. för allt går ständigt bara fel för mig// Vad är kvar efter det mysiga och goa? Lycka? Svaret är Nej// För kvar blir svek, av en lek, skapad av mycket känslor// Mellan två personer, mellan två olika människor// Mellan en kille och en tjej, i mycket djup relation// Att dom kan göra slut är inget nytt men känns som en sensation// Men just nu skulle jag behöva mig en riktigt ordentlig knuff// Eller så kan jag avslöja kärleken som en offentlig bluff// Ref: Jag lever i ensamhet, utan en enda som vet// att livet är ett spel, och jag spelar det med stolthet// Om det, som hänt mig i mina tankars tomhet// Och tomma tankar är värdelösa för att jag lever i ensamhet// Jag lever i ensamhet, utan en enda som vet// att livet är ett spel, och jag spelar det med stolthet// Om det, som hänt mig i mina tankars tomhet// Och tomma tankar är värdelösa för att jag lever i ensamhet// lämna gärna en kommentar =) peace
When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold
|