I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Första raderna

Vår Hiphop - Lyricism

   

2005-06-24 01:02

Första raderna

Japp. Nedan följer mina första publicerade radar (på nätet). Drog ihop den ganska fort. Är bara 12 också :) Men övning ger färdighet gäller väl även inom textskrivningen?

Texten handlar om mörka sommardagar.

Oj vilket tjat. Allt detta prat om gröna sommardagar är lika överskattade som Foppas sketna klubbteknik i en sliten jävla hockeyrink
Visst är sommaren och solen sköna men lika ofta som man ser dom är ungefär lika ofta man bangar en böna
Här uppe i norr skymtar man max solen en gång i veckan och i mellandagarna ser man bara de gråa molnen i en oändlig sträcka
Finns så jävla mycket shemales här så det räcker och blir över. Jag tar en fyrklöver och hoppas de ska kortas ner ca en halvmeter så har man ögongodis denna sommar och dagar framöver
Man sitter inne och skriver i sitt block och tittar ut genom fönstret med tunga ögonlock för nu åskar och dånar det som vanligt och allt känns så barnsligt
Som gud skulle vara nått liten kid som tittar ner och skrattar åt allt misär som drabbar mig för just där jag går åker ett regnfyllt moln över mig och regnar ner men inte på dig
Ska fly staden i sommar och åka till nåt roligt place för jag är så jävla less att visa mig in public med ett sorgset face

Lite svengelska på slutet ;)

Vad tycks?

"Don't schsch me motherfucker"