meningsfull - allt är mitt fel. (hela texten)
orkar inte skriva något här igentligen... detta är sanning rakt av.. vers 1 pendlar mellan att springa på toan med fingrar i halsen och att springa till rummet och ligga på madrassen mitt samvete sa till mig, "tala nu om det, för den du älskar som alltid stått vid din sida, var ärlig! berätta, innan ja kommer ja få dig att lida för resten av livet för smärtan i huvet och magen, ja den kommer finnas kvar" plötsligt tror ja att ja känner att ångesten lättnar men så får ja panik, tar telefonen, ja måste berätta!! ja ringer upp, hon svarar, jag brister ut i tårar ja tar till mod och berättar, hon brister ut i tårar sitter upp, kollar ut och vet att mina chanser finns inte längre! önskar att ja drömt de hela! hon sa: "ser ja dig igen kommer ja bara att må illa" ja hade ändå hoppats lite men då, då var saken bevisad aldrig mer robin och jessica, lika bra att inse hon gråter, kan inte äta, och allt är mitt fel reff x2 jag lever på hoppet och en konstig känsla att det endag igen kan bli robin och jessica vi hade gräl med mera men även lycliga stunder men ett liv utan dig jessica, det är inte värt att leva vers2 ja måste hem, tar bussen och ja gråter hela vägen kramar om min mama och säger: ja vill inte leva längre för jessica vill inte vara med mig och dela glädjen och sorgen efter 2½ år, faan ja borde ha vetat bättre nu varken kan eller vill ja längre leva livet jag skakar, gråter och har ångest hela tiden det går inte en minut utan att ja kollar på mobilen ser oss 2 på bilden och hoppas att du ringer jag vill ringa dej hela tiden men då gråter du bara vill höra din röst men det är bäst ja låter dig vara för mamma säger: "låt henne tänka ett tag! du har sårat henne djupt, det blir inte bättre över en dag hon kommer vilja prata med dig förr eller senare och då ska du finnas där! även om du önskar det redan! vill inte må såhär, det känns som tiden har har stannat vill ha jessica tillbaka så ja litar på mamma!! reff x2 vers3 vi hade ett förhållande där vi båda har mognat vi gjorde allt med varandra! du är min självfrände och utan dig kan ja inte längre åka till bogart och för det ja gjort borde ja brännas i skärselden du är mitt allt, du är mitt levebröd utan dig är ja inget annat än meningslös jag saknar dej och våra lyckliga stunder vill inte länge ligga och hitta lycka i drömmen snälla ta mig tillbaka, ja gör vad som hellst ja stänger av musiken när vi ska sova, ärligt ja lovar jag slutar med det du inte vill, ja ställer upp på kraven för du är kvinnan i mitt liv, den ja vill ha barn med snälla jessica, vill inte se detta som slutet för det är tack vare dig ja klarade mig igenom plugget vi hade gräl med mera men även lycliga stunder men ett liv utan dig jessica, det är inte värt att leva reff x2 känslan innom mig är: ja orkar inte mer, ja kan lika gärna dö... Robin Nilsson älskar Jessica Stenberg. inlägget editerat av DinKritiker 21.6.2005 23:30
20 - Tillför du något meningsfullt till diskussionen? -jo, tycker mitt nick säger det ganska bra.
|