robbaN - Natt text [16 bars]
Var ett tag sen man droppade nåt här,Satt här ensam hemma o tråkade en fredag så tankarna kom o gick o det vart nåt av det tro jag,läs o kritisera o kommentera Kommer hem från festen,sätter mig vid dumma burken- Bråkade med nån snubbe,han var en sån där mörk en- Jag råkade nog stöta på hans tjej,blåtiran är förtjänad- Skriver till en massa folk,fan biran satt sig på hjärnan- Känner alkoholen som sätter sig i mitt sjätte sinne- För jag vet inte vad jag gör eller är jag ens inne?- Mitt huvud förvränger allt,Jag känner mig helt piss- Jag vill inte men går mot höger som en vänsterpartist- Vet att jag gjort ett stort fel,gjort nåt jag inte borde- Gjort e gjort,Mitt liv flyter på som estonia aldrig gjorde- Drömmer bort till änglars land,hoppas att du är där- Att älskas utav dig,är det som håller mig kvar här- Någon sjunger sommaren är kort,fan det var bara ljug- Utan dig en sekund är som att inte höra något ljud- Hoppas du förstår och ser att jag behöver den där tron- Att inte veta att du älskar mig,då ser jag bara vallbybron-
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|